Korisni saveti za uspešnu pripremu web shopa pred praznike

pripremite-svoj-shop-za-praznike-optimizacija-web-shopa-praznicna-fotografija-proizvoda-komuna-market-prirodna-kozmetika-hygge
Autor: Komuna Redakcija

06/12/2022

U želji da vam pomognemo da što bolje pripremite svoje web shop-ove na Komuna marketu za predstojeće praznike, a kako biste privukli pažnju što više potencijalnih mušterija, podelićemo sa vama par saveta:

  • Napravite prazničnu akciju, ponudite popust ili ubacite mali poklončić uz porudžbine
  • Zamenite vaš standardni banner u shopu za neki sezonski ili praznični putem kojeg možete skrenuti pažnju na neku novost ili važno obaveštenje
  • Kreirate "special edition" tematske proizvode ili poklon setove
  • Ažurirajte stanje i ulistajte nove proizvode u svoj shop u skladu sa našim uputstvima, a mi ćemo da uključimo nove proizvode u prazničnu kampanju na našem Instagram profilu!
  • Ostavite link ka vašem shop-u na marketu u opisu Instagram profila i preusmeravajte mušterije na vaš web shop jer ćete tako sebi olakšati primanje porudžbina u periodu velikih gužvi
  • Napunite vaše virtuelne magacine. S obzirom na nadolazeći period i povećanju potražnju, ubacite maksimalan broj proizvoda u svoj virtuelni magacin kako bi proizvodi bili dostupni mušterijama za kupovinu
  • Uklonite proizvode koje više nemate u ponudi jer tako ćete izbeći priliku da razočarate potencijalne kupce
  • Upoznajte se sa trendovima i ponudite sezonske proizvode koje će kupci sigurno tražiti ovih praznika npr. ukrase za jelku, majice, ilustracije, minđuše sa zimskim, prazničnim motivima i slično
  • Ponudite mogućnost pakovanja poklona ili promenite standardno pakovanje za specijalno praznično pakovanje u skladu sa vašim brendingom i uslikajte upakovane porudžbine. Ovo pomaže da se naglasi da vaš proizvod čini sjajan poklon!

 

Dodajte opise proizvoda i fotografije u zimskom ili prazničnom duhu

 

Opisi proizvoda koji su puni informacija otkloniće sve nedoumice koje bi kupac mogao imati. Iskoristite prostor kratkog opisa za tehnički opis vaših proizvoda i tamo navedite sve relevantne detalje proizvoda poput dostupnih boja, dimenzija, materijala, sastava, oblika, kombinacija, mogućnost personalizacije, itd. Mušterija koja misli da kupuje ogrlicu sa priveskom biće razočarana kada dobije ogrlicu bez priveska, jer u opisu proizvoda nije bilo jasno naznačeno da se privezak doplaćuje. U duže opise vaših proizvoda, napišite za koga bi vaš proizvod bio dobar poklon, spomenite njegovu primenu, i način na koji će on vašim kupcima “olakšati život” ili učiniti ga boljim.

Fotografišite vaše proizvode u zimskom ili prazničnom duhu kako bi pokazali kupcima da vaši proizvodi mogu da budu sjajni pokloni - o stilizaciji fotografija proizvoda smo vam pisali u ovom blog postu. Uploadujte više fotografija da prikažete sve uglove svojih predmeta i kako se mogu koristiti. Ukoliko ste u stisku sa vremenom, možete iskoristiti našu fotografsku uslugu koju nudimo prodavcima na Komuni. Samo ne zaboravite da optimizujete fotografije pre postavljanja u shop tako što ćete svaku fotografiju preimenovati koristeći ključne reči i tako ih sačuvati.

 

Ispunite očekivanja kupaca

 

Obavezno navedite koju kurirsku službu koristite za slanje porudžbina i ažurirajte rok isporuke. Vreme obrade porudžbine pokazuje koliko vam je vremena potrebno da biste porudžbinu pripremili za isporuku i dostavili je kuriru. Vreme obrade koje navedete pomaže u određivanju očekivanja kod kupaca pre kupovine proizvoda, a kraće vreme obrade će sigurno povećati šansu za prodaju, jer brza dostava je važan faktor za kupce. Pokušajte da prilagodite navedeno vreme obrade da biste kupcima dali ono što žele, a da pritom ostanete realni i tačni u pogledu vremena koje će vam trebati da pripremite proizvod i pošaljete porudžbinu. Takođe, skoro 50% mušterija se opredeljuje za lično preuzimanje kako bi skratili vreme isporuke kada su pokloni u pitanju. Ne zaboravite da ponudite i to kao opciju dostave u svom Shop menadžeru.

 

Opisi koji prodaju

 

Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je važno da optimizujete tekstualni i vizualni sadržaj svog web shop-a. Puno ljudi će tražiti na pretraživačima poput Google-a poklone koje mogu poručiti online. Imajte na umu da čak 50% poseta na marketu dolazi preko pretraživača. Ukoliko optimizujete sadržaj u svom shopu, velika je šansa da ćete izaći na prvoj strani Google-a, jer na vašu prednost, malo ko u Srbiji optimizuje online prodavnice. Uputstvo sa praktičnim primerima ćete naći u ovom postu: SEO: Neophodna veština za uspeh vašeg web shop-a. Skraćenu verziju o SEO optimizaciji imate u Priručniku za prodavce.

Ne zaboravite da u opisima koristite sinonime, npr. ceger, torba, torbica, tašna, itd. Izbegavajte da u nazivu proizvoda napišete samo broj modela ili jedinstven engleski naziv. Takođe, navedite ime vašeg brenda u nazivu proizvoda ili u dugom opisu proizvoda, kako bi vas mušterije prilikom pretrage na marketu lakše pronašli.